Morning After – Ciało ciągle jest pijane…

 

 

 

Kolejną ciekawą kreacją, na którą chcielibyśmy zwrócić uwagę, jest kampania społeczna zrealizowana przez agencję AMV BBDO, na zlecenie Think! podkreślająca niebezpieczeństwo jazdy rano – dzień po wypiciu alkoholu (Morning After).

Kampania uświadamia odbiorcom, że czas utrzymywania się alkoholu w organizmie jest dłuższy, niż to się im wydaje. Poważny problem na drodze stanowią właśnie ci kierowcy, którzy poprzedniego wieczoru pili alkohol w dużych ilościach, przespali się kilka godzin i wydaje im się, że są trzeźwi!

Wideo skutecznie obrazuje problem kierowców na kacu. W kampanii przygotowanej przez agencję AMV BBDO głównym bohaterem jest mężczyzna, z pozoru wyglądający na trzeźwego, kiedy przyjrzymy się bliżej jego zachowaniu zauważamy, że „ciało ciągle jest pijane” – zaczyna się jąkać, trudniejsze słowa wymawia powoli, jest ospały i odbija mu się.

Głos, który słyszysz należy do mnie; Został nagrany wczoraj w nocy, zaraz po tym jak wypiłem kilka piw. Chociaż teraz czuję trzeźwy, moje ciało nadal jest pijane, gdyż alkohol, który wczoraj spożyłem powoli rozchodzi się po całym organizmie.

Siedząc w pracy, za swoim biurkiem opowiada, że choć następnego ranka po wypiciu alkoholu człowiek może wyglądać na trzeźwego, to ciągle jednak jest pod wpływem alkoholu. Dla ludzkiego ciała ranek po wypiciu nie różni się od wieczoru, podczas którego alkohol został spożyty. Pod koniec spotu pojawia się informacja, że jeden na pięć wypadków spowodowanych po pijanemu ma miejsce nad ranem.

4 kamoania

Morning After – Ciało ciągle jest pijane…
Prosimy, przekaż nam swój 1% !