Bezpieczeństwo przede wszystkim!
Opublikowane według Amber w Bezpieczeństwo · 17 Styczeń 2014
Tags: Oh Deer!, Bezpieczeństwo, Fundacja, Pomocy, Ofiarom, Wypadków, Drogowych, Kampania, społeczna, pomoc, widoczność
Tags: Oh Deer!, Bezpieczeństwo, Fundacja, Pomocy, Ofiarom, Wypadków, Drogowych, Kampania, społeczna, pomoc, widoczność

Audi już od lat słynie z perfekcji w dziedzinie komfortu, elegancji, wykończenia wnętrz, a przede wszystkim z wysokiego poziomu bezpieczeństwa produkowanych przez siebie aut. Znaczącą przewagę w tej dziedzinie firma uzyskała dzięki systemowi Audi pre sense plus, który wykrywa zagrożenia w odpowiednim czasie i czyni jazdę bezpieczniejszą.

O sposobie działania tej inteligentnej technologii mogliśmy się przekonać dzięki kampanii reklamowej. Na głównych międzynarodowych lotniskach zostały zainstalowane billboardy. Z daleka można było przeczytać tylko niewyraźne nagłówek: „jedziesz. Jest ciemno. NAGLE: ” Im pasażer znajdował się bliżej ekranu tym wyraźniejszy stawał się tylko jeden wyraz: „Jeleń”! Ten fascynujący efekt był możliwy dzięki zastosowaniu zjawiska fizycznego zwanego złudzeniem optycznym.
Client: Audi
Campaign Title: Audi – “Oh Deer!”
Advertising Agency: thjnk, Hamburg, Germany
Executive Creative Director: Armin Jochum
Creative Director: Gerrit Zinke, Tobias Ahrens
Art Director: Nicolas Schmidt-Fitzner
Copywriter: Jan-Hendrik Scholz
Graphic Designers: Christoph Mäder, David Lasar
Account Manager: Gilles Scheuren
Film Production: I MADE THIS, Dominic Repenning
Released: January 2014
Campaign Title: Audi – “Oh Deer!”
Advertising Agency: thjnk, Hamburg, Germany
Executive Creative Director: Armin Jochum
Creative Director: Gerrit Zinke, Tobias Ahrens
Art Director: Nicolas Schmidt-Fitzner
Copywriter: Jan-Hendrik Scholz
Graphic Designers: Christoph Mäder, David Lasar
Account Manager: Gilles Scheuren
Film Production: I MADE THIS, Dominic Repenning
Released: January 2014
0
recenzje